مجلس یازدهم در حوزه نظارت بر عملکرد دولت فعال‌تر می‌شود/ رفتارهای "مافیاگونه" کاهش می‌یابد

مجلس یازدهم در حوزه نظارت بر عملکرد دولت فعال‌تر می‌شود/ رفتارهای "مافیاگونه" کاهش می‌یابد

وی افزود: من نماینده مردم هستم و با خبرنگاران در یک راستا هستیم و یک هدف را دنبال می‌کنیم؛ بنده در مجلس مطالبات مردم را پیگیری می‌کنم و شما اصحاب رسانه نیز زبان گویای مردم برای رساندن مطالبات به گوش مسئولان هستید.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مطالبه امروز کشاورزان منطقه ما قیمت نامناسب و بی‌عدالتی است بنده باید در جای دیگر و شما در یک جای دیگر این مطالبات را پیگیری کنیم و اگر این مطالبات و مطالبات دیگر در یک مسیر باشد به نتیجه بهتر و مطلوب‌تر دست پیدا می‌کنیم.

باقرزاده با بیان اینکه "من مدیر پشت پرده ندارم و بیان این موضوع نشان از شیطنت برخی افراد است" تصریح کرد: خبرنگاری که می‌فرماید نماینده مجلس حقوق نجومی دریافت می‌کند، باید بعداً پاسخگوی خدا باشد؛ حقوق نماینده مجلس تنها 10 میلیون تومان است و 230 میلیون تومان نیست.

وی افزود: تا قبل از آمدن نوبخت به منطقه، فقط صحبت از "پل چهارم بابلسر" بود اما بعد از حضور نوبخت بیش از چهار مورد ازجمله زباله، جاده نیروی هوایی، تقاطع غیر همسطح فریدونکنار و پل چهارم بابلسر مطالبه و دستور اعتبار گرفته شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از بدو ورود به این شهر اعتبارات زیادی در حوزه بهداشت و درمان برای منطقه دستور گرفتم، تاکید کرد: میلیاردها تومان اعتبار برای منطقه دستور گرفته شد و پیگیری این اعتبار باید توسط خبرنگاران انجام شود. خبرنگاران باید از مدیران ادارات و دستگاه‌ها مطالبه کنند تا مشخص شود چه میزان از اعتباراتی که توسط نماینده مردم دستور گرفته شده تخصیص پیدا کرده است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: تا امروز بیش از 3 مرتبه برای رفع مشکل آب شرب منطقه، از خط انتقال و تصفیه خانه شهرهای گروه الف بازدید داشتم که نشان از جدیت ما برای رفع مشکل آب مردم منطقه است.

وی در پاسخ به این پرسش که "شما در راستای جبران خسارت اماکن توریستی شهرستان بابلسر نظیر پلاژها برنامه‌ای دارید؟" گفت: این بحث یک بحث کلی است؛ بسیاری از کرونا ضرر کرده‌اند و تنها یک قشر آسیب ندیده است؛ همان‌طور که کسبه‌ها، رسانه‌ها آسیب دیدند. با توجه به سوء مدیریت و فساد و بحران اقتصادی، دولت در حد بضاعت خود تسهیلاتی را برای اقشار آسیب دیده در نظر گرفته است که شاید نتواند تمام مشکل را رفع کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم نظارت مجلس بر تخلفات مختلف در کشور گفت: در سیستم‌های نظارتی مجلس ابزارهایی تعریف شده و این مجلس دنبال وضع قوانین است که برخی از این رفتارهای مافیاگونه را کم کند.

اخبار مرتبط

مجلس یازدهم بیشترین همکاری را با دولت سیزدهم داشته است

رئیس اداره صمت ومسئولین بازارشهرستان بابل با معاون استانداروفرماندارویژه این شهرستان بمناسبت هفته دولت دیدارکرد

افتتاح ۳۸۸ طرح هفته دولت در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha